Sportos kiegészítőket kínál a teherszállító ID.Buzz kivitelhez a Volkswagen
Nemrég mutatta be a személyszállító ID.Buzz sportosabbra faragott változata
A Volkswagen nemrég mutatta be a személyszállító ID.Buzz sportosabbra faragott változatát. Na de mi van, ha valakinek Car-go, azaz teherszállító változat kell? Számukra már kínál hasonló megoldást a Volkswagen, de egyelőre csak Hollandiában.
A Volkswagen az év első felében dobta piacra az ID.Buzz GTX sportos csúcsmodelljét. Ez a kivitel egyértelműen stílusos meg-oldást kínál a személyszállító elektromos busz vásárlóinak, na de mi van azokkal a vásárlókkal, akik az ID.Buzz Cargo változatot választják, de valami sportosabbra vágynak? A válasz egy opcionális kiegészítő csomagban rejlik, amely egy látványos bodykittel látja el az LCV-t.
Azt gondolhatnánk, hogy a képeken látható furgon egy utángyártott kiegészítőket kínáló cég munkája, de az igazság az, hogy ez egy gyári lehetőség, amelyet a VW Hollandia kínál a vásárlóinak. A sportos hatást például az első lökhárító módosítása, a mé-retes hátsó légterelő és az oldalsó fellépő biztosítja, de a 20 colos felnik is mások, mint amit a Buzz esetében megszokhattunk.
Kimondottan érdekes részlet még, hogy sötétített üveg hatását keltő paneleket is felszereltek a furgon oldalára, ezzel a kocsit személyszállítónak álcázva. Ez miért jó? Igazság szerint gyakorlati haszna nincs, mert ténylegesen csak a karosszériára szerelt panelről van szó, tehát átlátni rajta nem lehet, de mindezek ellenére alapvetően változtatja meg a Buzz Cargo megjelenését, mely gyárilag sima fényezett oldalfallal rendelkezik.
A hajtásláncba nem nyúltak bele ezúttal a gyáriak, azaz az ID.Buzz Cargo továbbra is három hajtáslánc-opcióval kapható. Az egymotoros hátsókerék-hajtású változatok 170 lóerőt vagy 286 lóerőt tudnak felmutatni, míg a kétmotoros összkerékhajtású mo-dell a GTX-nek megfelelő 340 lóerővel rendelkezik.
Ár? A sportos megjelenés 5 ezer euróba kerül, amihez hozzájön még a VW ID.Buzz Cargo ára, amely Hollandiában 40 ezer eu-rótól kezdődik.