Már most eredményes a VW költségcsökkentési progamja
A VW brand-ek közti szorosabb együttműködés kifizetődő
A Volkswagen március 14-én, csütörtökön közölte, hogy az alapvető tömegpiaci márkák üzemi eredménye 80 százalékkal nőtt tavaly, ami annak jele, hogy a szorosabb együttműködés eredményes.
A Volkswagen Haszonjárműveket, a Škodát és a Seat Cuprát is magában foglaló csoport 7,3 milliárd eurós üze-mi eredményt ért el 2023-ban, elsősorban a magasabb darabszámú eladásoknak köszönhetően.
„A márkáink közötti szoros együttműködés révén hatékonyabban dolgozunk, versenyképesebbé válunk, és világ-szerte fokozzuk innovációs képességünket ügyfeleink számára" – mondta Thomas Schäfer, a Volkswagen fő már-kákért felelős vezetője.
A német autógyártó szerint a szorosabb együttműködésből származó hatásoknak idén várhatóan javítaniuk kell az eredményeket, és a jobb nyersanyag- és alkatrészellátás miatt is több eladást várnak. A Volkswagen közölte: a csoport alapvető tömegpiaci márkáinak üzemi eredményhányada tavaly 5,3 százalékra emelkedett a 2022-es 3,6 százalékról, a vállalat pedig 8 százalékos célt tűzött ki maga elé – írja a Reuters.